Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Welcome to my Neverending Story :)

Γεια σας,

αυτό είναι το νέο μου μπλογκ. Ήθελα από καιρό να δημιουργήσω κάτι που να περιέχει αποκλειστικά δικές μου σκέψεις, γεγονός που δε μου το επέτρεπε το προηγούμενο μπλογκ στο οποίο ήμουν συντάκτρια. Επομένως, θα κάνω κάτι που αγαπάω και ελπίζω να μην σας απογοητεύσω...

Ίσως κάποιοι από εσάς να αναρωτιέστε πώς προέκυψε αυτός ο τίτλος για το συγκεκριμένο ιστολόγιο. Είναι ο τίτλος του αγαπημένου μου βιβλίου, του βιβλίου που με ενέπνευσε όσο κανένα άλλο. Τόσο η πλοκή όσο και ο πλούτος συναισθημάτων, οι ζωντανές περιγραφές του συγγραφέα, και ο επίπονος αγώνας του Bastian Balthazar Bux να ανακαλύψει τη βαθύτερη επιθυμία του, αυτή που θα τον οδηγήσει πίσω στον αληθινό κόσμο προτού χάσει όλες του τις αναμνήσεις κάνουν αυτό το βιβλίο απλά συγκλονιστικό... Το βιβλίο είναι γραμμένο με μελάνι δύο χρωμάτων, μπορντό και λαδί. Με λαδί είναι γραμμένη η ιστορία που διαδραματίζεται στον κόσμο της Ονειροφαντασίας, ενώ με μπορντό είναι όσα συνέβησαν σε αυτόν τον κόσμο. Έτσι επιτυγχάνεται η σύνδεση του ονείρου και της πραγματικότητας, ενώ σταδιακά η ιστορία γίνεται όλο και περισσότερο ρεαλιστική. Αξιόλογα είναι, επίσης, τα διαχρονικά μηνύματα που περνάει ο συγγραφέας στον αναγνώστη μέσω των μεταφορών που χρησιμοποιεί. Και για να λύσω την απορία σας, η ιστορία, όντως, δεν έχει τέλος. Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για την "Ιστορία χωρίς τέλος" του Μίχαελ Έντε αρκεί να κάνει κλικ εδώ :)


ps: αναφέρομαι αποκλειστικά στο βιβλίο, και όχι στην ταινία.
ps2: η ταινία, δυστυχώς, με απογοήτευσε τόσο πολύ, που αν ποτέ μου ασχοληθώ με την σκηνοθεσία θα ήθελα να κάνω μια διαφορετική προσαρμογή της, σε 2 ή 3 sequels...
ps3: LOL αυτό -φυσικά- είναι αδύνατο. Αλλά ποτέ μη λες ποτέ... ^_^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου